Julia Sjunnesson

Hej! Jag heter Julia Sjunnesson, är 18 år och går sista året på Ledarskapsprogrammet i Luleå. Har ingen speciell roll i elevådet men eftersom att ordförande Mattias gillar att jävlas lite med just mig så har jag bl.a. varit moderator i skolans valdebatt detta år. Det var en liten utmaning måste jag medge, men grymt kul! Tur att man jobbar bäst under press..

Mina nära & kära skulle nog beskriva mig som en ganska konstig men rolig kvinna med mycket humör och åsikter. Lite halvt galen är jag nog också. Eller nåt sånt. Iallafall så älskar jag att sjunga, dansa, skissa och allt sånt där kreativt. Att jobba, ta ansvar och vara självständig är också sjukt roligt, ni hittar mig (efter skolan) bakom kassan på Waynes coffée eller i Inpuls Barnpassning! :-)

Nu var det ju så att det är meningen att vi ska lägga upp en fin, lite lagomt passande bild på oss själva här.. men nu insåg jag (efter en kvarts letande) att det inte finns några seriösa bilder på mig, alla ser ut typ såhär:





Men efter en stunds letande hittade man en x antal år gammal bild som faktiskt var seriös!




den får faktiskt duga.

Ha det bäst! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0